DAG 2

Publicerad 2012-08-12 08:05:50 i USA 2012/13,

Hej på er. 
Dag två i Minnesota idag! Igår kväll fick jag prova på bean bags (?) någon form av spel som var rätt svårt, men efter lite träning kunde jag kasta in tre fullpoängare på rad och Dave skrattade nästan så att han ramlade av stolen. Idag klev jag upp och gjorde mig i ordning för car wash med mitt blivande fotbollslag så där fick jag träffa några i min egen ålder. Dave och Wendy plockade upp mig och vi åkte till Minneapolis för att äta lunch med några vänner till dom som också hostade en kille från Brasilien. När vi kom hem därifrån bytte jag snabbt om och sen kom en tjej från the car wash och hämtade mig och vi for till henne och lagade middag med hennes tvillingsyster, deras pojkvänner och en tjej till, har alltså fått några vänner. Eller vad kallar man dom efter en dag? Vi for i alla fall sen till någon form av festival en stund och sen for vi hem igen och kollade på en film. Samma tjej skjutsade hem mig och nu ska jag sova, upp imorgon för att äta frukost med Dave, Wendy och twinsen! 
 
Jag och Hanna i New York, det kommer en bildbomb när jag har tid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EMMA STÅLNACKE

Följ min blogg och mitt år som utbytesstudent i Minnesota, USA 2012/13. Jag bor med en familj bestående av en värdmamma, värdpappa och hund. Jag går på Rogers High School och upplever allt från kulturkrockar till high school-film känslor.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela