OM ONSDAG

Publicerad 2012-08-10 03:08:06 i USA 2012/13,

Hängde på Manhattan hela dagen med en svensk som heter Hanna och vi shoppade (you don't say..), tog kort i en photobooth, plankade in på en subway (don't worry mamma och pappa, ska inte fortsätta på den kriminella banan) och det viktigaste vi gjorde på onsdagen (vi kämpade i över en timme för att hitta dit och frågade uppskattningsvis 30 människor om vägen) var att vi var på TAKVÅNINGEN PÅ EMPIRE HOTEL OCH TOG KORT MED SKYLTEN!!!!!!!!! Det stod "guests only" ganska tydligt men har man kämpat så länge kan man INTE ge upp. (nej mamma och pappa, ni behöver inte förstå) 
 
Kan lika gärna säga att jag hängt med Chuck? Var liksom in och kollade i baren där dom alltid sitter och var på toaletten där, kände mig som ett barn på julafton, en apa i djungeln
 
Ska upp  02.00 och imorgon får jag träffa min värdfamilj! Bilder får ni någon annan dag, intranätet på hotellet är inte det bästa. Godnatt 

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2012-08-10 16:25:25

Är knappt avis på ditt liv just nu!!! (förresten kom jag typ nyss på hur länge du ska vara borta och hade ett litet sad moment för mig själv... men vi ses ju igen, som tur är!) PUSS

Postat av: Erik

Publicerad 2012-08-11 11:18:55

Go Emma!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EMMA STÅLNACKE

Följ min blogg och mitt år som utbytesstudent i Minnesota, USA 2012/13. Jag bor med en familj bestående av en värdmamma, värdpappa och hund. Jag går på Rogers High School och upplever allt från kulturkrockar till high school-film känslor.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela