SATURDAY

Publicerad 2012-08-18 16:04:01 i USA 2012/13,

Godmorgon! Klockan är 9 här och jag ligger fortfarande i sängen, måste erkänna att det är skönt att kunna ligga kvar här och inte åka iväg och spela fotboll. På tal om fotboll så kan jag berätta en kul grej som hände mig första dagen på soccer tryouts. Coachen säger att vi ska ta en boll och en partner och en tjej kommer fram till mig och frågar "Do you wanna be my partner?" Av okänd anledning tycker jag hon säger "Do you have a partner?" Så jag svarar bara "No" Bra start Sweden! (kallas sweden på fotbollsträningarna) 
 
Idag är det min arrival bbq så ni kan nog räkna med ett inte bildlöst inlägg snart! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EMMA STÅLNACKE

Följ min blogg och mitt år som utbytesstudent i Minnesota, USA 2012/13. Jag bor med en familj bestående av en värdmamma, värdpappa och hund. Jag går på Rogers High School och upplever allt från kulturkrockar till high school-film känslor.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela