SKILLNAD

Publicerad 2012-08-29 18:15:23 i USA 2012/13,

Tänkte berätta en sak som jag tänkte på när jag var på state fair. Den var uppbyggd ungefär som LK eller vilken annan gatufestival som helst. Ett område i stan med matstånd, några karuseller, öltält och scener här och där. En skillnad jag tänkte på direkt jag kom dit var att alla var nyktra. Jag är van vid att se någon berusad var jag än kollar när jag är på platser som den, men alla var nyktra och såg ut att ha kul!

Nu ska jag köra lite styrketräning, saknar inpuls

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EMMA STÅLNACKE

Följ min blogg och mitt år som utbytesstudent i Minnesota, USA 2012/13. Jag bor med en familj bestående av en värdmamma, värdpappa och hund. Jag går på Rogers High School och upplever allt från kulturkrockar till high school-film känslor.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela