TORSDAG

Publicerad 2012-08-16 20:09:00 i USA 2012/13,

Tackar tackar till -->Moa<-- som gjort min fina design! 

Alltså en sak med fotbollen i USA... dom stretchar HELA tiden. Hela tiden. Kommer vara vigare än jag någonsin har varit när jag kommer hem för att jag stretchar så mycket. Tror att jag har stretchat mer dom här 4 dagarna än jag gjort det senaste året. 
Alla är i alla fall väldigt slita nu när soccer try outsen börjar lida mot sitt slut, så när coachen i slutet av träningen sa att om vi gör idioten riktigt bra behöver vi inte ha morgonpasset imorgon blev alla helt galna. Vi sprang för livet och det var pain in the ass alltså. Vi började på kortsidan på fotbollsplanen och sprang till straffområdeslinjen, tillbaka, till planhalvan, tillbaka, till straffområdeslinjen på andra sidan, tillbaka, till andra sidan, tillbaka. Kanske inte låter så jobbigt men prova springa det 100% själv innan ni klagar! Sovmorgon imorgon alltså ♥
 
Jag vill också säga att mina tankar idag går till Jonas familj och vänner, så orättvist och fruktansvärt hemskt. Rest in peace Jonas. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EMMA STÅLNACKE

Följ min blogg och mitt år som utbytesstudent i Minnesota, USA 2012/13. Jag bor med en familj bestående av en värdmamma, värdpappa och hund. Jag går på Rogers High School och upplever allt från kulturkrockar till high school-film känslor.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela