TUESDAY

Publicerad 2012-08-22 01:15:20 i USA 2012/13,

Har inte haft mycket till internet idag men nu börjar det likna något. Idag har jag varit i Andover och kollat på när mitt lag spelat träningsmatch. Dom vann! En tjej i det andra laget klagade på att det var så mycket buggs under matchen och hennes tränare sa då: Oooh, poor baby. Bring buggspray next time. SUCK IT UP!!!!!!!!!!!!! 
 
Annars då? Har varit på rundvandring i skolan idag och fick ett dussin med klubbor för att jag var från Sverige. ??? Nu ska jag och Wendy äta lax och sen ska vi titta på Hungergames! 
 
BTW! Alla här är små hypokondriker, tappar man ett hårstrå har man cancer, får man svett i ögat har man herpes och vrickar man foten har man brytit lårbenshalsen. Vad jobbigt det måste vara. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EMMA STÅLNACKE

Följ min blogg och mitt år som utbytesstudent i Minnesota, USA 2012/13. Jag bor med en familj bestående av en värdmamma, värdpappa och hund. Jag går på Rogers High School och upplever allt från kulturkrockar till high school-film känslor.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela