4 MONTHS

Publicerad 2012-12-08 02:55:53 i USA 2012/13,

Alltså ni vet när man drömmer om någon och dagen efter kan man ha en helt annan syn på den personen? Man kan som titta på personen och tänka på vad den gjorde i drömmen. Förra natten drömde jag om hela min engelskaklass och det var så sjukt jobbigt idag på engelskan för jag hade nya tankar om ALLA. Alla såg liksom annorlunda ut och endel tyckte jag nästan inte om för att dom var så dumma i huvvet i min DRÖM? Jag borde ju söka hjälp 
 
Och vad är det för dag i dag? 4 månader i USA! Japp, snart halvvägs. Läskigt det där med tiden, att den rinner ur fingrarna på mig and I can do nothing about it. 
 
Imorgon ska jag till Mall of America med Courtney, Lindsey och Jake! 

Kommentarer

Postat av: Le Jake de Luleå

Publicerad 2012-12-09 23:09:39

Har du ersatt mig med en ny Jake :'(

Svar: Ja.
EMMA STÅLNACKE

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-12-10 11:53:12

Schyrre..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EMMA STÅLNACKE

Följ min blogg och mitt år som utbytesstudent i Minnesota, USA 2012/13. Jag bor med en familj bestående av en värdmamma, värdpappa och hund. Jag går på Rogers High School och upplever allt från kulturkrockar till high school-film känslor.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela