ENGLISH TODAY

Publicerad 2012-12-06 03:56:00 i USA 2012/13,

Hello Sweden. 
A conversation I had with a boy in my primetime today: 
- Hey, what's your name? 
- Emma? 
- Okay Emma, could you ever date a black gay? I guess you don't have black people in Sweden?
 
Lindsey 5 minutes later: 
- That was a weird question!
- I know, wasn't it!? 
- Yeah.. I mean, that's kinda personal

That was not the reason I thought it was a weird question... 
 
Haha skoja, det är ju bara svenskar som läser lillbloggen min så varför göra det mer komplicerat än vad det redan är? #ROFLMAO
 
Försov mig i morse också, vaknade när bussen gick, tur jag har Wendy. Ska nog sova nu så jag inte gör samma sak imorgon, för imorgon ska jag till gymmet! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EMMA STÅLNACKE

Följ min blogg och mitt år som utbytesstudent i Minnesota, USA 2012/13. Jag bor med en familj bestående av en värdmamma, värdpappa och hund. Jag går på Rogers High School och upplever allt från kulturkrockar till high school-film känslor.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela