LADY GOPHERS

Publicerad 2012-12-02 04:18:45 i USA 2012/13,

Har skypat med mamma och pappa idag! Och sen for jag och körde ett pass på gymmet innan vi for iväg till Minneapolis och kollade på när Lady Gophers vann sin 25e match på rad. Efter det for vi på en kinarestaurang med ett stort gäng och nu har vi precis kommit hem. Jag och Wendy har precis avnjutit våra sista Reesés Peanut butter cups. Kliver vi upp 04.40 varje morgon för att träna hade det ju varit trevligt att se lite resultat också så nu har vi bestämt att vi får äta 1 treat i veckan! Kommer göra gott för oss båda. 
 
Imorgon ser schemat ut såhär: 
  • Bowla med Dave 
  • Plugga
  • Städa mitt rum 
  • Springa UTE
  • Manikyyyr  
  • Sova! 
Och ja, jag ska bli bättre på att ta bilder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EMMA STÅLNACKE

Följ min blogg och mitt år som utbytesstudent i Minnesota, USA 2012/13. Jag bor med en familj bestående av en värdmamma, värdpappa och hund. Jag går på Rogers High School och upplever allt från kulturkrockar till high school-film känslor.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela