LÄSKIGT

Publicerad 2012-12-13 01:01:44 i USA 2012/13,

Släkt och Julia, påminner den här tavlan er om något eller?!?! 
 
I alla fall, idag hade vi en blodlabb i forenci, inte ritkigt blod med ändå. Vi skulle tejpa fast ett papper på väggen om liksom göra blood splatter på pappret. En tjej lekte med blodet och råkade spruta ner en kille med blod och han blev så himla arg, han tog sin bok och slängde den i väggen och sa "YOU KNOW WHAT?! YOU JUST SPRAYED ME WITH BLOOD AND I'M OUT OF HERE!!! AND YOU CAN BUY ME A NEW FOLDER TOO!!!" hahaha, det var så himla kul 
men på tal om forencis, har prov imorgon.. hoppas det är ett partnertest som det alltid är för jag har inte tänkt plugga mer än lite (kan också tacka Huimin för att hon redan lärt mig det här en gång förut)

Kommentarer

Postat av: Paps

Publicerad 2012-12-14 06:36:38

Kurkkio?

Svar: Ja, likt va?
EMMA STÅLNACKE

Postat av: Julia

Publicerad 2012-12-16 18:00:52

Hahah, ser ju precis ut som det! Mysigt det hade varit med en påskhelg där nu!

Svar: Visst gör det? Ja, längtar till nästa kvalitetstid där.
EMMA STÅLNACKE

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EMMA STÅLNACKE

Följ min blogg och mitt år som utbytesstudent i Minnesota, USA 2012/13. Jag bor med en familj bestående av en värdmamma, värdpappa och hund. Jag går på Rogers High School och upplever allt från kulturkrockar till high school-film känslor.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela