LAST WEEK

Publicerad 2012-12-18 04:37:21 i USA 2012/13,

Idag hade jag 6 lektioner och 4 vikarier, det är nog rekord. Hade jag varit på hackspetten hade jag dock slutat typ 4 timmar tidigare istället. På skolan hade vi i alla fall en tyst minut för de döda i Connecticut och skolan förklarade att våran säkerhet är deras högsta prioritering osv, det var rätt fint. Vi fick också veta att som belöning för att elevernas medelsnittbetyg gått upp igår ska vi få gå på bio med skolan på fredag, ganska sweet. 
 
Ikväll for jag och Dave och åt middag med Daves pappa och son, första gången jag träffade honom så det var kul. Har någon form av olidlig nackspärr för tillfället och en gång under middagen när Daves son drog ett skämt skrattade jag så hårt att nacken liksom strålade ut smärta i lillhuvet mitt. Kändes som att det var 21 december och att jorden skulle under. På vägen hem stannade vi till på ett ställe där jag hittade en julklapp åt Wendy! Ska lägga upp bild på julklapparna till dom. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EMMA STÅLNACKE

Följ min blogg och mitt år som utbytesstudent i Minnesota, USA 2012/13. Jag bor med en familj bestående av en värdmamma, värdpappa och hund. Jag går på Rogers High School och upplever allt från kulturkrockar till high school-film känslor.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela