SUNDAY

Publicerad 2012-12-02 18:05:09 i USA 2012/13,

Usch, fick precis ont i magen.. aftonbladets fel. 
Såg en artikel om att Hans har blivit mördad och tänkte på hur VIDRIGT det måste kännas om någon man står nära och blir mördad och att man sen måste läsa om det som att det bara var en vanlig människa. Någon som folk kommer prata om och säga "Minns du där mordet för typ 3 år sen, minns inte vad han hette men blablabla" Fick verkligen rysningar av att läsa att Hans blivit mördad. 
 
MEN gud vad dålig stämning det blev här då! Klockan är 11 och jag och Dave har redan hunnit bowla och handlat julklapp åt Wendy. Jag bowlade så sjukt dåligt?? Vi slog vad innan vi började och nu måste jag laga mat åt Dave. 
 
Det känns inte så himla jobbigt att det är söndag förresten! Kanske för att det är första advent, tror att jag ska dricka glögg idag, mmmh..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EMMA STÅLNACKE

Följ min blogg och mitt år som utbytesstudent i Minnesota, USA 2012/13. Jag bor med en familj bestående av en värdmamma, värdpappa och hund. Jag går på Rogers High School och upplever allt från kulturkrockar till high school-film känslor.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela