SWEET DREAMS

Publicerad 2012-12-27 05:37:19 i USA 2012/13,

Igår satt jag och Wendy uppe halva natten och såg klart Harper's Island.. känns tomt nu. Vi började i alla fall dagen idag med ett pass på gymmet innan vi hämtade upp Barb och Daniel för sushilunch och shopping. Köpte mig ett par nödvändiga svarta byxor. Efter det hämtade vi upp småtjejerna som ska sova över här i natt och imorgon ska vi åka och bada och åka pulka! När vi kommer hem blir det att vända i dörren för att åka iväg på hockey med Daniel på hans college och jag ska vara badass och gå in med någons collegeleg. Hoppas jag inte åker fast och blir hemskickad till Sverige. 
 
Nu ska jag gå och sova med min one and only Lars Kepler (så var dom två :P)
 
Förresten så lät det såhär idag: 
Daniel: When is it New Years eve in Sweden? 
.............................. :):):) 

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2012-12-27 07:39:49

Betala Ems!!!!!

Postat av: carro

Publicerad 2012-12-29 22:51:19

Hur är boken?!?!;D jag har inte ens köpt den ;O skandal. Kram

Svar: den verkar spännande! har dock inte kommit så långt! köööp den nuuuuuu!!!! :D
EMMA STÅLNACKE

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EMMA STÅLNACKE

Följ min blogg och mitt år som utbytesstudent i Minnesota, USA 2012/13. Jag bor med en familj bestående av en värdmamma, värdpappa och hund. Jag går på Rogers High School och upplever allt från kulturkrockar till high school-film känslor.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela