RANDOM BILDER

Publicerad 2012-11-30 23:47:48 i USA 2012/13,


Det är såhär det kan se ut när jag är ute och springer i slutet av November.

Det finns en amerikans flagga i varje klassrum och första lektionen varje måndag måste man ställa sig, hålla handen för bröstet och säga "I pledge Allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one nation under God, indivisible, with Liberty and Justice for all."

Maddi gick lös med min mobil

I two dimensional design klassen håller vi nu på att måla med kritor som vi smälter över kokande vatten.

Så här kan jag se ut på skolan. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EMMA STÅLNACKE

Följ min blogg och mitt år som utbytesstudent i Minnesota, USA 2012/13. Jag bor med en familj bestående av en värdmamma, värdpappa och hund. Jag går på Rogers High School och upplever allt från kulturkrockar till high school-film känslor.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela