SWEDISH INSTITUTE

Publicerad 2012-11-19 03:31:00 i USA 2012/13,

I lördags for vi till IKEA i hopp om lite Marabou men åkte besviken därifrån med en flaska glögg och en tub kaviar. Efter det for vi och tittate på Gophers Women som vann med 9-1 och tog rekord i flest vinster på rad. 

Idag for vi till the American Swedish Institute som var julpyntat och fint och jag fick för första gången på 3 månader prata Svenska med någon face to face! Där hittade vi i alla fall marabou och lösviktiskgodis, DYRT och VÄRT. Blev förvånad över hur många som var där!
 
Har inte gjort alla mina läxor och ska inte göra det heller. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EMMA STÅLNACKE

Följ min blogg och mitt år som utbytesstudent i Minnesota, USA 2012/13. Jag bor med en familj bestående av en värdmamma, värdpappa och hund. Jag går på Rogers High School och upplever allt från kulturkrockar till high school-film känslor.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela