THURSDAY

Publicerad 2012-11-09 03:10:31 i USA 2012/13,

Hade early release och slutade 12.10 idag, i sverige skulle det ha betytt att man missar de sista lektionerna men så är det inte här, vi hade alla lektioner och dom var 36 minuter långa. Efter skolan sov jag ett par timmar och när jag vaknade trodde jag att det var morgon och att Wendy hade åkt till gymmet utan mig, det var inte förrän jag kollade mig i spegeln och insåg att jag var sminkad som jag insåg att klockan var 3 på eftermiddagen.  
 
Imorgon är vi lediga så jag Lindsey och Anita ska gå och äta lunch någon stans och sen kanske gå och se film på bio. Kvällen ska jag nog spendera med Wendys söta systerdöttrar! 
 
Har precis som alla andra blivit fast i Pretty Little Liars, så ikväll ska jag se några avsnitt av det och somna tidigt, trots min ledighet ska jag följa med Wendy till gymmet på morgonen och återgå till sängen när jag kommer hem. 
 
Ikväll saknar jag mina och Joakims nätter framför NHL och gubbarna med tjocka fruar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EMMA STÅLNACKE

Följ min blogg och mitt år som utbytesstudent i Minnesota, USA 2012/13. Jag bor med en familj bestående av en värdmamma, värdpappa och hund. Jag går på Rogers High School och upplever allt från kulturkrockar till high school-film känslor.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela