TVÅ OM IDAG

Publicerad 2012-11-15 22:39:01 i USA 2012/13,

Idag fick jag veta att en person som jag har lektion med två gånger om dagen varje dag är en kille och jag har alltid trott att han är en tjej. Helt sjukt jobbigt i hjärnan just nu. 

Jag har också lektion med en kille som har någon form av socialt handikapp. Han är smart och så och har lektioner med alla andra, men han kan säga lite speciella saker och han förstår inte alltid sarkasm. Idag under lunchen träffade jag och Maddi på honom och pratade med honom ett tag, och efter ett tag frågar Maddi "Do you think Emma is pretty?" och då tar han ett djupt andetag och säger "I think Emma is the most beautiful exchange student I've ever seen at Rogers High School, she is the most beautiful exchange student I've ever seen." och sen gav han mig en kram. Haha, så himla söt. 
 
Ikväll ska jag och Wendy se midnattsvisningen av Breaking Dawn part 2, förstår inte hur jag ska orka hålla mig vaken! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EMMA STÅLNACKE

Följ min blogg och mitt år som utbytesstudent i Minnesota, USA 2012/13. Jag bor med en familj bestående av en värdmamma, värdpappa och hund. Jag går på Rogers High School och upplever allt från kulturkrockar till high school-film känslor.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela