ÄLSKA MIG

Publicerad 2012-10-16 03:40:09 i USA 2012/13,

Försöker ta en bild där det ser ut som att Bailey tycker om mig men han kunde ju då inte bry sig mindre. Han ligger i alla fall och snarkar i min säng och jag sitter här och pluggar, vill helst bara .... luta baaaak...... och...zzzZZz.. men nä, måste räkna ut hur lång tid det tar för en läkande kran att droppa ut 5 liter vatten, owebajsfgerg
 
Imorgon är det gymmet före skolan igen, ska köra 4 minuters intervaller, armar och axlar #magnussamuelsson

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2012-10-16 16:53:35

Tjenare! Hittade din blogg via utbytesstudent.se och såg att du är ju också från lule!! Har följt din blogg i...någon vecka och du verkar ha det bra där borta! Lite info om lulä är att det snöar förfullt här just nu! :D

Svar: haha jaså, vad roligt! ja jag har det jättebra och längtar hem ännu mindre när det snöar!
EMMA STÅLNACKE

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EMMA STÅLNACKE

Följ min blogg och mitt år som utbytesstudent i Minnesota, USA 2012/13. Jag bor med en familj bestående av en värdmamma, värdpappa och hund. Jag går på Rogers High School och upplever allt från kulturkrockar till high school-film känslor.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela