BRA DAG

Publicerad 2012-10-15 00:51:52 i USA 2012/13,

Har haft en bra dag idag! Vaknade och åt fruksot och sen for jag och Wendy och tränade för andra gången med våra nyinskaffade gymkort! Känns så himla skönt att vara igång med det igen, mår 100 gånger bättre. Efter det for vi och åt salladsbar och slöt ett löfte om att vi från och med nu ska träna bra och äta hälsosamt. Vi blev så taggade på att ta tag i våra liv så att vi besämte oss för att gymma innan skola Måndag, Tisdag, Onsdag, för sen är det långhelg så på onsdagkväll bär det av mot South Dakota! För mig passar det perfekt eftersom att jag fortfarande kliver upp samma tid på morgonen, men istället för att sitta på en buss hinner jag träna och få skjuts till skolan. Vi har också hunnit med manikyr idag, lyx! 
 
Nu ska jag göra klart en läxa och sen bär det av mot Minneapolis och NBAfinal för damer! 
 
Rörigt inlägg, men bättre än inget... maybe

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EMMA STÅLNACKE

Följ min blogg och mitt år som utbytesstudent i Minnesota, USA 2012/13. Jag bor med en familj bestående av en värdmamma, värdpappa och hund. Jag går på Rogers High School och upplever allt från kulturkrockar till high school-film känslor.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela