HEMMA

Publicerad 2012-10-08 22:28:57 i USA 2012/13,

Är sjuk. Har svettats och frusit hela natten och har jätteont i halsen. Det kom på typ 10 mintuer, så himla konstigt. Blir stressad av att vara hemma från skolan för att det känns som att man missar så mycket men har i alla fall det flesta ämnena hemma så jag kan plugga ändå. 
 
En positiv sak med att vara sjuk är i alla fall att jag kunnat skypa med både Joakim och Sara idag! Vardagslyx. 

Nu ska jag plocka ur diskmaskinen innan Dave hinner komma hem, det är så svårt att hinna med att hjälpa till för dom hinner alltid före! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EMMA STÅLNACKE

Följ min blogg och mitt år som utbytesstudent i Minnesota, USA 2012/13. Jag bor med en familj bestående av en värdmamma, värdpappa och hund. Jag går på Rogers High School och upplever allt från kulturkrockar till high school-film känslor.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela