JOBBIGA MÅNDAG

Publicerad 2012-10-15 23:25:25 i USA 2012/13,

Är. Så. Obeskrivligt. Trött Alltså ögonen vill bara stängas och stanna där till kanske onsdag. Sov jättedåligt inatt på grund av stockar i båda näsborrarna, och jag hatar att sova med öppen mun. Stackars mig kan man ju tycka. Och värre blir det. Har kanske femtiotusen sidor matte att plugga :) och ska göra en beskrivning till ett spel jag inte vet hur det går till :) Och har träningsvärk som gör ont i ALLA positioner :) 

Men det hade ju kunnat vara värre! Mina betyg hade ju kunnat räknas *prestationsångestfri*
 
..... NOT, måste jobba på att inte ha så hög prestationsångest när jag är här, kan jag spendera en timme mindre åt plugg varje dag och få C istället för A och inte gråta över det så vore ju det en berfrielse

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EMMA STÅLNACKE

Följ min blogg och mitt år som utbytesstudent i Minnesota, USA 2012/13. Jag bor med en familj bestående av en värdmamma, värdpappa och hund. Jag går på Rogers High School och upplever allt från kulturkrockar till high school-film känslor.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela