KALLT

Publicerad 2012-10-05 05:41:18 i USA 2012/13,

Matchen idag var så sjuk. Det blåste så sjukt mycket och det var så sjukt kallt. Det var inte roligt någonstans och jag tror att min fotbollstränare kände samma. Utgick i alla fall från det efter att han sa "Go out there and win so we can get the hell outta here" Sista seriematchen och det blev 1-1. Imorgon ska jag mest troligt ta skolbussen hem för första gången! Men ska börja dagen med att bli upphämtad av twinsen och åka och äta frukost. Homecoming imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EMMA STÅLNACKE

Följ min blogg och mitt år som utbytesstudent i Minnesota, USA 2012/13. Jag bor med en familj bestående av en värdmamma, värdpappa och hund. Jag går på Rogers High School och upplever allt från kulturkrockar till high school-film känslor.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela