BABEL

Publicerad 2012-09-28 03:07:00 i USA 2012/13,

Idag har mitt knä åkt ur led igen och jag vet inte vad jag ska ta mig till. Min sjukgymnast sa att jag ska komma tillbaka till henne imorgon så ska vi avgöra hur "framtiden kommer att se ut" som hon sa. Det här har aldrig hänt tre gånger på en månad förut och inte nog med att jag missar träningar plus matcher - Det gör ju ont! Första gången jag grät på riktigt sen jag kom hit.
 
Men what to do kära folks, what to do. 
 
Har i alla fall skrattat mycket idag, har fått uppleva märkliga amerikanare och skrattade med Maddie till vi båda fick ont i magen. 
 
Nu har jag ju en hög med plugg att ta tag i. Mumford, sönerna och Babel ska hjälpa mig. Helt sjukt bra alla låtar i det albumet är. Om ni inte redan har lyssnat är det på tiden. 
 
Kan väl avsluta med att svulla med lite forensic science betyg dååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EMMA STÅLNACKE

Följ min blogg och mitt år som utbytesstudent i Minnesota, USA 2012/13. Jag bor med en familj bestående av en värdmamma, värdpappa och hund. Jag går på Rogers High School och upplever allt från kulturkrockar till high school-film känslor.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela