FOOTBALL

Publicerad 2012-09-22 06:46:25 i USA 2012/13,

Det enda som kan vara värt att nämnas om skoldagen är väl att min bild som jag gjorde i bilden blev upphängd på skolan idag (undrar vad dom hade gjort om Kajsa var här? Ramat in den i guldram bakom en tunn skiva gjord av diamant kanske) och jag fick 105% rätt på mitt matteprov, A+ till mig då såatteee. 
 
Efter träningen hann jag inte mer än hem och duscha innan jag for tillbaka till skolan och mötte Lindsey. Har haft en så sjuukt kul kväll! Låter bilderna tala för denna high school movie- liknande kväll. 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-09-22 10:57:39

Hur får man över 100%?

Postat av: Emma

Publicerad 2012-09-22 16:18:39

Vi hade 20 frågor + en extra fråga som handlade om något vi inte hade gjort än och kunde man den fick man extra. Amerikanska regler!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EMMA STÅLNACKE

Följ min blogg och mitt år som utbytesstudent i Minnesota, USA 2012/13. Jag bor med en familj bestående av en värdmamma, värdpappa och hund. Jag går på Rogers High School och upplever allt från kulturkrockar till high school-film känslor.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela