HEEEEELG

Publicerad 2012-09-29 00:14:00 i USA 2012/13,

Hej vänner. 
Har ju glömt att visa mina warm ups! Här får ni en sneek peak i alla fall! 
Imorse fick jag skjuts till skolan = sova typ en timme längre. Drööm! På skolan gjorde jag bort massor med grejer så nu kan jag slappna av lite (försöker att inte freaka ut över mitt english speech på måndag)
Helgen ser ut som följer: 
Ska precis äta middag med Weddan, sen ska vi åka och göra pedikyr, hoppas inte jag är för kittlig för det. Efter det ska vi se en excellent movie med Tom Cruise. 
Imorgon ska jag kolla (:() på våran fotbollsmatch och på kvällen ska jag kanske till Minneapolis med Courtney och Cassidy. 
På söndag blir det ännu en Vikingsgame och plugg på det. Måste också åka till Goodwill och köpa outfits för kommande dress up week. Det är ju homecoming så dresscoden är: 
Måndag: Camouflage
Tisdag: Western
Onsdag: Blast from the Past
Torsdag: Beauty and the Geek
Fredag: Schoolspirit
 
Well, ha en bra helg allesammen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EMMA STÅLNACKE

Följ min blogg och mitt år som utbytesstudent i Minnesota, USA 2012/13. Jag bor med en familj bestående av en värdmamma, värdpappa och hund. Jag går på Rogers High School och upplever allt från kulturkrockar till high school-film känslor.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela