HEJ

Publicerad 2012-09-04 03:42:00 i USA 2012/13,

Här ligger jag i min fotölj och tar svartvita kort i webbkameran. Exakt såhär ser jag ut just nu förutom att jag är mer beige och min tröja är orange. Kollar på bilden och försöker se om jag ser dryg ut? Många har sagt att dom trott att jag är dryg innan dom lär känna mig. Kollar i all fall på "I am Sam", jag och Wendy har fått en liten crush på filmer med retards.

Jag har i alla fall haft middag med Courtney och Brooke idag och dom har berättat allt om skolan och hjälp mig att välja outfit så nu är jag redo för imorgon! Ska kliva upp 05.30

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EMMA STÅLNACKE

Följ min blogg och mitt år som utbytesstudent i Minnesota, USA 2012/13. Jag bor med en familj bestående av en värdmamma, värdpappa och hund. Jag går på Rogers High School och upplever allt från kulturkrockar till high school-film känslor.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela