LESS

Publicerad 2012-09-08 22:16:39 i USA 2012/13,

Det är inte roligt att spela fotboll när reglerna är som dom är här. Det är inte flygande byten, domaren blåser alltså av varje gång någon ska byta. Det är bara en domare och så här lät det sist "Vi spelar bara 2 x 35 minuter idag för jag är gammal och orkar inte springa så länge". Gör man många mål får man inte göra fler för att det är synd om andra laget. Allt det har jag lyckats anpasa mig till men efter matchen idag inser jag att det finns en regel som jag inte kan anpassa mig till. Varje gång jag går axel mot axel får jag en frispark emot mig. Inga undantag. Jag vet inte varför dom inte spelar med kroppen här men det är fan det enda jag är bra på när det gäller fotboll. 
 
Ska sluta och joina skolan bowlingclub

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2012-09-09 10:39:39

Ja jag vet! De blåser av för ALLT! Knappt man nuddar varandra haha. Ni slipper iaf ropa de andra lagets ramsa när matchen är slut hahah! Utah är tydligen ända staten som håller på med det tramset!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EMMA STÅLNACKE

Följ min blogg och mitt år som utbytesstudent i Minnesota, USA 2012/13. Jag bor med en familj bestående av en värdmamma, värdpappa och hund. Jag går på Rogers High School och upplever allt från kulturkrockar till high school-film känslor.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela