TUESDAY

Publicerad 2012-09-12 04:32:32 i USA 2012/13,

Till dig, knäjävel: Vad vill du?  
 
Vi vann våran match idag med typ 10-0, hade blivit mer om vi hade fått göra fler mål. Mitt knä hoppade ur led som vanligt ♥ 
 
Annars? Lindsey presenterar mig för nya människor varje dag och hälften av dom säger "I know" när hon säger vem jag är, trots att jag inte sett dom förut. Vet inte om det är bra, dåligt läskigt eller kul? 
En sak som är konstig är att alla på min skola är så himla SMALA men alla äter som hästar?? What's up with that? Kan man köpa bra matsmältning? 
 
Skulle döda för att kunna kliva upp 7 på vardagarna, tror alltid att livet driver med mig när klockan ringer. Med säger jag godnatt 

Kommentarer

Postat av: Hani

Publicerad 2012-09-12 07:05:08

Känns bra att du får stiga upp 5 som jag alltid får göra....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EMMA STÅLNACKE

Följ min blogg och mitt år som utbytesstudent i Minnesota, USA 2012/13. Jag bor med en familj bestående av en värdmamma, värdpappa och hund. Jag går på Rogers High School och upplever allt från kulturkrockar till high school-film känslor.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela