1 DAY LEFT

Publicerad 2013-04-19 02:22:00 i USA 2012/13,

Bara en skoldag kvar till helg, smyghoppas på Snowday eftersom att det typ har kommit en halvmeter snö idag :):):):):)
 
Idag hade vi en praktikant på ekonomin och då skulle han skriva på tavlan "Round 1 - Water bottle" men han skrev "Rond 1 - Watter Bottle". Hahah känns ju taskigt att skratta men vi får väl se hur det går med den lärarkarriären. 
 
Hade också tornado-övning på skolan idag. Vi fick tränga in oss i ett litet rum utan fönster. 
 
Saknar detta: Komma hem från skolan en fredagkväll, ta det lugnt fram tills hela familjen är hemma och då sätta sig och äta en god middag och prata om livet och skratta åt pappa-skämt och sen åka och umgås med bästa vänner och hänga natten lång. ♥ ÄLSKAR ER SÅ MYCKET!! Det börjar kännas att det var 8 månader sen nu. 
 

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2013-04-19 06:54:14

Ska jagbe pappa tänka ut några skämt till skypen på söndag? :-D

Postat av: dad

Publicerad 2013-04-19 07:26:15

Hey Emma!
Thank god it´s friday.

By the way, do you know the name of the most unhealthy fish in the sea?
- The salmon Ella...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EMMA STÅLNACKE

Följ min blogg och mitt år som utbytesstudent i Minnesota, USA 2012/13. Jag bor med en familj bestående av en värdmamma, värdpappa och hund. Jag går på Rogers High School och upplever allt från kulturkrockar till high school-film känslor.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela