HEJ IGEN

Publicerad 2013-04-01 03:23:00 i USA 2012/13,

 
Öh sorry för sämst uppdatering... minns inte ens vad som hänt sen sist. Minns att jag varit på CherryBerry som har 12 olika frozen yogurt sorter och gud vet hur många olika sorters toppings, och så får man göra sin egen glass. Jag tog strawberry, cheesecake och chocolate yogurt med m&m:s och mintchoklad som topping, mmmh... 

28e mars var det ett år sedan Explorius ringde och sa att jag hade fått vfamilj. Jag minns att jag satt i köket när jag fick ett telefonsamtal från ett 08 nummer och jag frågade pappa om han tyckte att jag skulle svara. Tur att jag gjorde det! 

Idag är det påsk men det känns inte som det för vi har inte firat det mer än att vi ätit ett choklad-ägg. Vi gick och såg Olympus has fallen på bio och hämtade BK-drive through till middag. Glad Påsk! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EMMA STÅLNACKE

Följ min blogg och mitt år som utbytesstudent i Minnesota, USA 2012/13. Jag bor med en familj bestående av en värdmamma, värdpappa och hund. Jag går på Rogers High School och upplever allt från kulturkrockar till high school-film känslor.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela