SNOWDAY

Publicerad 2013-04-19 21:00:35 i USA 2012/13,

Så det blev en Snowday idag. Skönt, men samtidigt vet jag inte vad jag ska tycka om snowday 19e April, dagen innan Prom? Men what to do, what to do. Jag tog i alla fall vara på dagen och städade mitt rum och badrum och dammsög hela huset i mina klackar som jag ska gå i imorgon. När jag kom upp till hallen såg jag till min förskräckelse att det MYROR EVERYWHERE! Jag smsade Dave och sa att vi hade myror över hela golvet och han svarade: Cool 
Haha, dom kommer tydligen alltid på våren så han vet vad som ska göras, men jag tycker det är sjukt äckligt.
 
Om 8 minuter kommer Lindsey och hämtar mig, vi ska fixa naglarna för prom imorgon. 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EMMA STÅLNACKE

Följ min blogg och mitt år som utbytesstudent i Minnesota, USA 2012/13. Jag bor med en familj bestående av en värdmamma, värdpappa och hund. Jag går på Rogers High School och upplever allt från kulturkrockar till high school-film känslor.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela