CHEEEERS FOR THE FREAKIN' WEEKEND...

Publicerad 2013-02-09 07:23:56 i USA 2012/13,

som Rihanna skulle ha sagt. 
Skoldagen idag var jättejobbigt för att jag inte drack ice coffee imorse = huvudvärk. När Wendy hämtade mig efter skolan och hade med sig en till mig utan att jag hade bett henne kände jag, för jag vet inte vilken gång i ordningen, att vi verkligen känner varandra vid det här laget. 
Vi for i alla fall på ett kort träningspass på gymmet och satt i bastun jättelänge. Bra start på helgen! 
Kvällen har vi spenderat i St.Cloud och tittat på hockey. Värsta derby (glömde bort ordet derby och efter ca 3 minuter blankt tänkande googlade jag) helgen, Gophers-Huskies både ikväll och imorgon. Gophers fans som vi är var vi rebelliska nog att ha på oss våra jerseys. Daniel satt med oss också för att han inte fick plats på student läktaren för att dom messed up med hans biljett, han går skola på SCSU och är alltså ett Huskies fan så det var vi mot honom och när vi gjorde 4-2 så gick han. Det var en jättebra match och det blir repris imorgon! 

Kommentarer

Postat av: paps

Publicerad 2013-02-09 11:33:18

remember to bring your camera more often girl! It would be nice to see some pictures of you and Wendy in your Gopher jersys and things like that.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EMMA STÅLNACKE

Följ min blogg och mitt år som utbytesstudent i Minnesota, USA 2012/13. Jag bor med en familj bestående av en värdmamma, värdpappa och hund. Jag går på Rogers High School och upplever allt från kulturkrockar till high school-film känslor.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela