GAGIS

Publicerad 2013-02-07 16:17:31 i USA 2012/13,

Hade inte så jättehöga förväntningar igår faktiskt, kanske för att jag inte brukar lyssna på Lady Gaga. Det blir ju alltid bäst när man inte har några förväntingar och igår var verkligen bra! Det hela kändes mer som en show än en konstert, hon är ju that kind of a person. Tror inte att jättemånga artister hade gjort entre genom att krypa fram ur en stor uppblåsbar vagina och sjunga Born this way, men ingening kan ju förvåna en när det handlar om henne. 
 
Trots allt knas som hon håller på med verkar hon stå med båda fötterna på jorden och hon har inte glömt att hon själv var en servitris i New York för 5 (!!) år sen. Alltid efter en konsert börjar man ju tycka om artisten lite mer ett tag, så nu tycker jag om Lady Gaga. 
 
Ingen skola för mig idag, blev ju lite för *sent* igår. Höhö

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EMMA STÅLNACKE

Följ min blogg och mitt år som utbytesstudent i Minnesota, USA 2012/13. Jag bor med en familj bestående av en värdmamma, värdpappa och hund. Jag går på Rogers High School och upplever allt från kulturkrockar till high school-film känslor.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela