LADY GAGA

Publicerad 2013-02-06 03:34:09 i USA 2012/13,

Klockan 06.15 imorse var jag klar med 7 km på löpbandet och tänkte då att det var skönaste sättet att starta dagen! Första lektionen gjorde vi inte brownies (det blir imorgon), vi gjorde Amerikanska pannkakor med sirap. Åt dock ingen för att jag var fortfarande mätt från frukosten som jag åt i bilden ca en halvtimme tidigare. Annars var dagen inget speciellt, matteprovet kändes bra och vi fortsätter våran Harry Potter maraton i Video photagraphy. 
 
Imorgon däremot, imorgon ska jag och Wendy på Lady Gaga! Kommer ihåg när vi hade köpt biljetterna och det kändes som att det var en evighet kvar. Både kul och lite sorgligt. Men kameran åker i alla fall med så att ni kan få bilder för en gångs skull. 

Kommentarer

Postat av: paps

Publicerad 2013-02-06 07:19:27

Hej Emma. Tänk på att du inte kommer få ta med någon kamera in på koncerten. Någon biffig vakt kommer stoppa dig. Kanske lika bra att lämna storkameran hemma.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EMMA STÅLNACKE

Följ min blogg och mitt år som utbytesstudent i Minnesota, USA 2012/13. Jag bor med en familj bestående av en värdmamma, värdpappa och hund. Jag går på Rogers High School och upplever allt från kulturkrockar till high school-film känslor.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela