SLUT PÅ HELG

Publicerad 2013-02-03 23:40:00 i USA 2012/13,

Snart i alla fall. 
Hade en jättebra kväll hos Brea i fredags, vi åt middag och bakade cookies, såg på film, jag fick träffa hennes coola familj och sen pratade/skrattade vi mest resten av kvällen. Jättemys. 
På lördagen kom Dave och hämtade upp mig och när jag kom in i bilen slog han mig (på skämt), jag kollade först efter en gul bil (ja, jag har lärt honom den leken) men såg ingen. Tittade på honom med frågande blick och då sa han: 
- Just because you're wearing those ugly pants. 
Hahahah. Hade mina pyjamasbyxor jag fick av Wendy i julklapp, går tydligen inte hem hos Dave. 
 
Sen for jag och Wendy och tränade och sen shoppade vi loss, det var länge sen så jag hade abstinens. Sen for vi till Best Steak house och åt middag med Daves bror m. fru och pappa. Där fick jag också ett telefonsamtal av Lindsey som hade varit med om en bilolycka :( Men hon kommer att bli bra. 

Sen kom jag hem och somnade tidigt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EMMA STÅLNACKE

Följ min blogg och mitt år som utbytesstudent i Minnesota, USA 2012/13. Jag bor med en familj bestående av en värdmamma, värdpappa och hund. Jag går på Rogers High School och upplever allt från kulturkrockar till high school-film känslor.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela