SUPER BOWL

Publicerad 2013-02-04 03:04:36 i USA 2012/13,

Idag var jag och Wendy på spinning och sen for vi och åt all you can eat sushi. Det är en sushi restaurang och det är ungefär som buffe, du betalar en viss summa och du får äta hur mycket du vill. Skillnaden var att man får liksom beställa hur mycket man vill så dom gör det färskt när man beställer. Det var hur gott som helst och vi åt tillräckligt för att klara ännu en oxmånad. 
Sen for vi till Sam's Club och handlade och på vägen hem plockade vi upp en stackars man som hade fått bensinstopp och var på väg till en bensinmack på vandrande fot.

Nu sitter vi klistrade framför Super Bowl. Det är strömavbrott där för tillfället, kanske det sista man vill ska hända när typ alla människor på jorden kollar. 
Det roligaste med Super Bowl är typ att titta på alla reklamer. Företag lägger ca $ 4 miljoner på 30 sek reklam under Super Bowl! 

Ser mörkt ut för 49ers. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EMMA STÅLNACKE

Följ min blogg och mitt år som utbytesstudent i Minnesota, USA 2012/13. Jag bor med en familj bestående av en värdmamma, värdpappa och hund. Jag går på Rogers High School och upplever allt från kulturkrockar till high school-film känslor.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela