ARGO

Publicerad 2013-01-27 02:11:35 i USA 2012/13,

Jaja sorry folks. 
Kan efter tre dagar in i den nya terminen säga att jag gillar mina lektioner bättre det här året men hatar att jag inte har någon lunchvän. 

Jag gillar min foods klass bäst. Vi är 5 seniors i den klassen och vi har vårat egna lilla kök och jag tror aldrig att jag   har skrattar så mycket som med dom människorna. I fredags fick vi 5 ingredienser: socker, sirap, jordnötssmör, rice krispies och chocolate chips. Vi skulle försöka lista ut själva hur mycket vi skulle ha av allt för att få det så gott som möjligt. Våran lilla grupp hade kanske 4 gånger så mycket som alla andra. Men som vi sa, seniors förtjänar lite mer. Sen åt ändå alla andra av våran för att den var godast. Hehe. 

Idag har jag varit på bio och sett Argo, den handlar om när 6 amerikaner blev fågna i Iran och dom var tvugna att låtsas som att dom var ett Kanadesiskt filmcrew för att ta sig ut. Den var inte jättebra men intressant för att det var en sann historia. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EMMA STÅLNACKE

Följ min blogg och mitt år som utbytesstudent i Minnesota, USA 2012/13. Jag bor med en familj bestående av en värdmamma, värdpappa och hund. Jag går på Rogers High School och upplever allt från kulturkrockar till high school-film känslor.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela