END OF CHRISTMASBREAK

Publicerad 2013-01-02 02:58:53 i USA 2012/13,

Det var det lovet. Ja mina kära vänner, imorgon är jag tillbaka i skolan. Har i alla fall haft ett så himla bra lov! På Nyår var det tänkt att vi skulle åka till en mystery dinner, men vi insåg två dagar innan att vi råkat boka i St. Louis?? Fick alltså avboka det och bokade istället bord på en restaurang med familj och vänner. Efter det åkte vi tillbaka hem till oss och gjorde det bästa av situationen, spelade Cluedo! Kunde vi inte åka på Mystery Dinner fick vi väl göra en egen! Vann gjorde jag också, dock tyckte några att jag skulle bli diskad men det brydde jag mig inte om. Vi spelade massa spel och drack och åt massa goda saker och sen slutade kvällen konstigt. När alla hade åkt hem gick jag och Daniel ner och väntade på Wendy som tydligen hade gått och lagt sig i sängen och sovit, något hon aldrig gör! Alldeles för sent upptäckte vi det, men vi roade oss själva och tittade direktsändningen från New York och så vidare. Jag somnade så fort jag placerade huvudet på kudden 03.30 AM. 
 
Imorse vaknade jag alldeles för tidigt med för få timmars sömn men kunde inte somna om så jag gick upp och hjälpte Wendy och Dave med att plocka undan julen och städa huset. Efter det for jag och Wendy till gymmet (där jag upptäckte stora blåmärken på mitt ena knä, haha, halkade i badrummet för ett tag sen) och sen kom vi hem och spelade spel och åt middag med herrarna i huset (börjar räkna Daniel som familjemedlem efter att han typ har spenderat mer tid här än vad jag har gjort det här lovet..) och Brent och Barb! Bra avslut på bra lov! 
 
Wendy har lite bilder från igår så jag lägger upp dom så fort jag får dom! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EMMA STÅLNACKE

Följ min blogg och mitt år som utbytesstudent i Minnesota, USA 2012/13. Jag bor med en familj bestående av en värdmamma, värdpappa och hund. Jag går på Rogers High School och upplever allt från kulturkrockar till high school-film känslor.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela