LOVE YOU, FRIDAY

Publicerad 2013-01-19 01:20:00 i USA 2012/13,

Hade världens bästa träningspass imorse. Kändes som att jag sprang på moln och efteråt när jag stod och torkade mitt genomsvettiga ansikte och flåsade som en hund kom en gumma och sa att jag var duktig. Tack sa jag och gick och duschade. 

Idag fick jag veta att jag fick A i 2Dd och sen hade jag finaltest i matte.... vet ej hur det gick. Hade cookieparty sista lektionen och sen hade vi early release så kom hem halv 1, glömde stänga garaget och gick och la mig :):):)
 
OCH NU ÄR JAG LEDIG TILL ONSDAG! Thank you Martin Luther King
Såhär ska jag spendera mitt lillov: 
Ikväll: Titta på hockey på TV, gå och sova tidigt
Imorgon: Träna, sushilunch, Buffalogame på TV, tjejkväll med Lindsey och twinsen
Söndag: Skypa, träna, *clubba* (tredje gången gilt)
Måndag-Tisdag: - Vet ej. 

Förresten. Wendy och Dave kallar ju Bailey för Moon, men efter insidenten när jag sa till  Dave att månen var så himla ljus när det i själva verket var solen så har han gått under namnet Sun.

Kommentarer

Postat av: Pappa

Publicerad 2013-01-19 08:25:03

Låter härligt med lov!
Ha det riktigt bra och kul att du får se lite bra hockey också!
Idag skall J åka tillbaka till Uppsala. ):

kramar
pappa

Postat av: Jennie

Publicerad 2013-01-20 20:09:50

Är a betyget som i Sverige alltså MVG?:)

Svar: Ja, men det är lättare att få A här än MVG i sverige :)
EMMA STÅLNACKE

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EMMA STÅLNACKE

Följ min blogg och mitt år som utbytesstudent i Minnesota, USA 2012/13. Jag bor med en familj bestående av en värdmamma, värdpappa och hund. Jag går på Rogers High School och upplever allt från kulturkrockar till high school-film känslor.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela