SCHEMA

Publicerad 2013-01-09 22:42:15 i USA 2012/13,

Har fått mitt schema till nästa termin idag (nästa termin börjar typ..21 januari)
1 hr: International food
2 hr: English/Speech
3 hr: Economics
(Primetime)
4 hr: American History
Lunch
5 hr: Algebra 2
6 hr: Video/Photography
Less för att INGEN har samma lunch som mig och att jag går från att ha 3 klasser + lunch med Maddi till 0 klasser och ingen lunch med henne. Kommer i alla fall ha economics med Cassidy, man får vara glad för vad man har antar jag. Om Video inte är kul kommer jag byta till Forensic den timmen med Marissa, men något säger mig att det är lättare med Video och att det inte är lika mycket plögg... /vad är ens betyg och vad är det bra för?
Är väldigt trött för tillfället, funderar starkt på en nap tills Wendy kommer hem.. mmmh

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EMMA STÅLNACKE

Följ min blogg och mitt år som utbytesstudent i Minnesota, USA 2012/13. Jag bor med en familj bestående av en värdmamma, värdpappa och hund. Jag går på Rogers High School och upplever allt från kulturkrockar till high school-film känslor.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela