TWO HOUR LATE START

Publicerad 2013-01-29 13:24:00 i USA 2012/13,

Här sitter jag i min fotölj i godan ro när jag egentligen ska vara på väg till bussen. Skolkar jag? Är jag sjuk? Är vi lediga? Nä, vi har two hour late start. Hade alltså sminkat mig och satt på mig alla kläder och skulle precis börja äta frukost när jag fick reda på det. Men jag njuter här med min Ice coffee och Mumford and Sons spelandes ur högtalarna. En ljuvlig morgon trots bortkastad sovmorgon.
 
UPDATE: 2 hour late start är på grund av halkiga vägar. Tyckte först att det var en lame ursäkt, det skulle ju aldrig hända hemma, men å andra sidan så har vi inte 16 åringar utan vinterdäck i trafiken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EMMA STÅLNACKE

Följ min blogg och mitt år som utbytesstudent i Minnesota, USA 2012/13. Jag bor med en familj bestående av en värdmamma, värdpappa och hund. Jag går på Rogers High School och upplever allt från kulturkrockar till high school-film känslor.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela