DRAAAAAMA

Publicerad 2013-03-20 01:35:35 i USA 2012/13,

Ni vet att jag har två kompisar som är före detta bästa vänner och som nu hatar varandra? Den ena har köpt likadan (annan färg) balklänning som den andra :) Helvetet har brytit ut. Vet inte om jag ska skratta eller gråta? DETTA är high school drama på högsta nivå. (Nu har den enas pojkvän kommenterat hans tjej bild i prom-gruppen på facebook och skrivit "den är mycket finare i blått") hahahahahah 
 
Annars har det väl varit en rätt bra dag faktiskt. Skrattade så att jag höll på att dö åt detta: 
En kille: Can you drive here? 
Tjej: No duh, you can't drive over the ocean. 
 
Kille 2: Oh.. My...God.... 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EMMA STÅLNACKE

Följ min blogg och mitt år som utbytesstudent i Minnesota, USA 2012/13. Jag bor med en familj bestående av en värdmamma, värdpappa och hund. Jag går på Rogers High School och upplever allt från kulturkrockar till high school-film känslor.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela