NEVER AGAIN

Publicerad 2013-03-04 03:19:54 i USA 2012/13,

Har haft en jättebra helg med massa sällskapspel, slalom, god mat, filmmys och såklart lite drama på det. 
 
Men.. jag gjorde också något jag inte borde ha gjort.... provade att åka snowboard. Jag hyrde slalomskidor och efter lunch bytte jag till snowboard, alla andra åkte snowboard så dom ville lära mig. Efter 5 åk skulle jag byta tillbaka till slalomskidor men då sa dom att man bara fick byta en gång. Några konversatiner senare sa jag att då köper jag väl en ny hyrning av slalomskidor, men då tyckte dom synd om mig så jag fick byta tillbaka ändå. 
 
Men 5 åk var 5 åk för många. Jag har blåmärken på rumpan, har aldrig haft så ont i svanskotan, benen, nacken och ryggen. Jag känner mig totalt handikappad och vill gråta varje gång jag rör mig. Buhuuu 
 
Men hade en jättebra helg med mina fina vänner! ♥♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EMMA STÅLNACKE

Följ min blogg och mitt år som utbytesstudent i Minnesota, USA 2012/13. Jag bor med en familj bestående av en värdmamma, värdpappa och hund. Jag går på Rogers High School och upplever allt från kulturkrockar till high school-film känslor.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela