SURPRISE

Publicerad 2013-03-21 03:50:53 i USA 2012/13,

Haha alltså jag vet inte vad jag har gjort för att förtjäna det här men idag kom dom två som gav mig den söta lappen + en till kille till min sista lektion när det var 10 minuter kvar av skoldagen och gav mig en liten tårtbit som dom hade gjort i foods. Dom är så himla söta och roliga. Det sorgliga med att få nya vänner nu är att det är så lite tid kvar. 
 
Imorgon kommer  jag bara gå till 4 lektioner för sen börjar WCHA tournament, slutspel i college hockey ungefär. 2 matcher imorgon, 2 på fredag och en på lördag! Sen ska jag se Rihanna på söndag, tux-shoppa med Ben på måndag, får spring-break på onsdag och åker till San Fransisco onsdagen därpå. När jag kommer hem därifrån är det mindre än 2 månader kvar tills min familj kommer hit. HJÄLP 
 
Igårnatt sov Bailey med mig och det verkar som att han planerar att göra det inatt igen, lillbrorsan. 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-03-26 16:09:20

vad mycket kul Ems :) insup SF ordentligt, det är en sjukt läcker stad! Krama Hard Rock-kossan från mig om du ser den...!?!:)
pusspuss från moster

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EMMA STÅLNACKE

Följ min blogg och mitt år som utbytesstudent i Minnesota, USA 2012/13. Jag bor med en familj bestående av en värdmamma, värdpappa och hund. Jag går på Rogers High School och upplever allt från kulturkrockar till high school-film känslor.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela