LAST MONDAY OF HIGH SCHOOL

Publicerad 2013-05-21 03:41:00 i USA 2012/13,

Det skönaste hände nyss! Jag har en uppsats due imorgo.. klockan är halv 9 och jag har inte börjat. Känner mig lite less och framför allt trött men öppnar Google Docs för att börja och där hittar jag..... MIN UPPSATS! Färdigskriven. Hade glömt att jag redan skrivit den ♥ Men allt är inte på topp, provet jag skrev efter 100 grader-dagen..... mm :) Ska skriva det igen på onsdag så att säga. Tur att det ska regna imorgon. 
 
Idag hade vi Lock-Down (skjutning-på-skolan-övning) igen. När vi gör det säger dom alltid i högtalarna att det är övning men dom gjorde inte det idag, och vi hade nyss en förra veckan. Min lärare blev jättenervös och sa att det INTE var övning, hon började nästan gråta och alla fick panik. 2 minuter senare sa dom i högtalarna att det visst var övning, dom glömde säga det från början. 
 
Annars? Dagens citat:
"Emma.. Don't pay attention to him, your eyebrows are way too nice for even talking to him." - Cameron
 
Brea och jag idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EMMA STÅLNACKE

Följ min blogg och mitt år som utbytesstudent i Minnesota, USA 2012/13. Jag bor med en familj bestående av en värdmamma, värdpappa och hund. Jag går på Rogers High School och upplever allt från kulturkrockar till high school-film känslor.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela