FIERCE FRIDAY

Publicerad 2013-05-03 03:58:00 i USA 2012/13,

Är trött som ett as. Ska göra min Video photagraphy läxa och gå och sova. Imorgon är det Fierce Friday så Club Fierce måste dress to our fiercest! Imorgon kväll ska jag ha sleepover med Lindsey och några andra tjejer och på lördag kanske vi ska åka till Iowa och titta på den nya hundvalpen! 
 
Kan inte fatta att jag ska få se min familj igen om en månad ♥ Ska bli sorgligt att åka härifrån men jag börjar få ont i hjärtat av att sakna er. Saknar kramar. Får aldrig kramar här förutom av Lindsey och Nate. Vill också morgonbråka med pappa i bilen och äta chokladpudding med mamma på en tisdag efter soppa och träning. Vill gå på spinning och ha träningsvärk. Och äta choklad med Julia, se broen med Hanna, äta räkost med Julia, mysa i lilläggan med Emelie, balkonghänga med Sara, äta glass i en rondell med Bea och Elina och försöka förstå mig på människor med Jacob. 
 
Det vill jag göra men först ska jag njuta av sista månaden som Amerikan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EMMA STÅLNACKE

Följ min blogg och mitt år som utbytesstudent i Minnesota, USA 2012/13. Jag bor med en familj bestående av en värdmamma, värdpappa och hund. Jag går på Rogers High School och upplever allt från kulturkrockar till high school-film känslor.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela