FRUSTRERAD

Publicerad 2013-05-30 05:11:00 i USA 2012/13,

Alltså. Jag vet inte vad det är med mig och att alltid hamna i mitten. I USA är det väldigt mycket tjejdrama och på senaste tiden har jag bara känt att jag inte står ut. Det är speciellt en tjej, som jag tror är avis på hur nära jag har kommit Lindsey. Vet hon att Lindsey smsat mig måste hon göra det samma, har Lindsey lagt upp en bild på oss måste hon göra samma, om jag har pratat med henne måste hon SÄGA till Lindsey att vi pratade. Jag känner mer som att hon ser mig som en tävling än som en vän. Att hon helst vill vara med mig för att hon ska kunna säga till andra att vi var med varandra, speciellt till Lindsey, och inte för att hon faktiskt tycker att det är roligt att vara med mig. 
 
Idag smsade jag Lindsey och frågade om hon vill gå på Baseball med mig på lördag, tjejen, som har samma klass som Lindsey såg att jag smsat henne och frågade Lindsey vad det var om. Sen smsade hon mig och skrev "Are you going to a game with lindsey on saturday? sounds fun" och  jag kände bara att hon ville ge mig dåligt samvete för att jag inte frågade henne,
 
Jag vet inte, jag blir nog psykist sjuk snart. Det känns som att jag blir sliten i båda armarna och snart går jag nog sönder. 

Kommentarer

Postat av: mams

Publicerad 2013-05-30 06:30:00

Tråkigt, Skrutt. :-(

Postat av: dad

Publicerad 2013-05-30 10:22:24

Försök se det som något övergående.
Egentligen visar det väl bara att du är rätt poppis. Vill de övriga dramatisera så låt dom göra det. Stå mitt i kläderna och var dig själv!

Syns snart!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EMMA STÅLNACKE

Följ min blogg och mitt år som utbytesstudent i Minnesota, USA 2012/13. Jag bor med en familj bestående av en värdmamma, värdpappa och hund. Jag går på Rogers High School och upplever allt från kulturkrockar till high school-film känslor.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela