GREAT DAY

Publicerad 2013-05-16 04:00:00 i USA 2012/13,

Skoldagen idag bara flög förbi och jag klagar inte. Efter skolan for jag Lindsey och Lia till Denny's och åt och sen for vi hem till Lindsey och chillade. Det är så kul att Lindseys ena hund heter Emma, hela tiden när hennes föräldrar ropar på henne eller säger åt henne svarar jag. En annan rolig sak är att jag har lärt Lindsey en del svenska, bland annat att säga "håll käften". Idag när vi var hemma hos henne kollade vi på Titanic och ni vet i början när dom spelar till sig biljetterna mot två svenskar? Då säger ena svensken till den andra, håll käften och Lindsey blev så HIMLA glad för att hon förstod! 
 
Jag blev också Lindseys WomanCrushWednesday. 
Kommer sakna henne så himla mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EMMA STÅLNACKE

Följ min blogg och mitt år som utbytesstudent i Minnesota, USA 2012/13. Jag bor med en familj bestående av en värdmamma, värdpappa och hund. Jag går på Rogers High School och upplever allt från kulturkrockar till high school-film känslor.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela