OKLAHOMA

Publicerad 2013-05-21 04:16:00 i USA 2012/13,

En tornado träffade en grundskola tidigare idag. 51 döda. Än så länge 7 döda barn. Dom intervjuade precis en man på TV som precis förlorat hela sitt hus. "Jag har jobbat i 20 år för det här och det är borta på 15 minuter". Han hade en liten korg men lite kläder och sånt som han hade kvar. Då säger reportern: "And now that's your life, in there" och pekar på korgen. Mannen började gråta. Vem säger så?
Blir så ledsen. Det finns heller ingenting man kan göra åt naturkatastrofer. Det finns ingen gun law att ändra på. 
 
Tänk på, be för, skriv om - vad det nu är ni gör, gör det för Oklahoma idag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EMMA STÅLNACKE

Följ min blogg och mitt år som utbytesstudent i Minnesota, USA 2012/13. Jag bor med en familj bestående av en värdmamma, värdpappa och hund. Jag går på Rogers High School och upplever allt från kulturkrockar till high school-film känslor.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela