BASEBALL

Publicerad 2014-05-30 07:15:00 i USA 2012/13,

 
Jag hade tänkt lägga upp en bildbomb från alla dagar hittils men jag bloggar från mobilen så det går väldigt långsamt att ladda upp bilder. Ni får nöja er med tre bilder från kvällens baseballgame mellan Los Angeles Angels och Seattle Marines. LAA vann men det var för en gång skull en underhållande match! 
Annars idag? Vi gick tillbaka till fishmarket och strosade runt, sen åkte vi på en båttur innan vi gick till en jättehäftig glasutställning, ska lägga upp bilder från det när jag har bättre internet. 
Jag åt förresten sushi på matchen idag, det bästa av 2 världar helt enkelt! 
Imorgon ska vi på ett flygplansmuseum tror jag det var, och sen börja roadtripen och åka till Portland. Take care! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EMMA STÅLNACKE

Följ min blogg och mitt år som utbytesstudent i Minnesota, USA 2012/13. Jag bor med en familj bestående av en värdmamma, värdpappa och hund. Jag går på Rogers High School och upplever allt från kulturkrockar till high school-film känslor.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela